Сервіс

Корисно знати:

Після закінчення налаштування і налагодження системи проводиться здача об'єкта замовнику.
Наші фахівці проводять консультації та навчання замовників користуванню системами.
Після закінчення двох місяців після запуску і початку користування системи замовником ми проводимо планове додаткове налаштування і технічне обслуговування.
Подальше технічне та сервісне обслуговування системи в гарантійний період проводиться раз на 2 місяці або на вимогу замовника.

Згідно з практичними даними, в результаті своєчасного обслуговування системи розумного будинку його відмовостійкість зростає до значення в 70%.

Обслуговування системи в себе включає:


  • Виїзд фахівця для планового огляду обладнання та проведення профілактичних робіт.
  • Розв'язання завдань, що виникають під час експлуатації, - перепрограмування керівного та виконавчого обладнання, зміна налаштувань інженерного та мультимедійного обладнання тощо.
  • Екстрені виїзди в разі проблем у роботі системи, діагностика та заміна обладнання, що вийшло з ладу, у межах гарантійного та післягарантійного обслуговування.
  • Консультування в телефонному режимі щодо роботи з обладнанням.